zarządzanie czasem Outlook

Szkolenie przeznaczone dla osób, które poszukują nie tylko wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania sobą w czasie, ale też sprawdzonych narzędzi komputerowych, dzięki którym najszybciej osiągną pożądane rezultaty.

Cel: Osiągnięcie samodzielności i zdobycie PRAKTYCZNYCH umiejętności w skutecznej realizacji zadań przy użyciu programu Microsoft Outlook oraz smartfona (Android, Apple, BlackBerry, Windows Phone).

Grupą docelową są osoby, które:

  • uważają, że są przeładowane zadaniami
  • nie realizują wszystkich zadań na czas, szczególnie długoterminowych
  • prowadzą kilka równoległych papierowych list zadań lub kalendarzy
  • są nieusatysfakcjonowane po szkoleniach o podobnej tematyce, podczas których nie otrzymały stosownych narzędzi

Plan:

  1. BLOK 1 – MOTYWACJA
    1. Analiza korzyści/strat przy dobrym/złym zarządzaniu sobą w czasie podczas gry zespołowej
    2. Skuteczne sposoby zwiększenia własnej motywacji
  2. BLOK 2 – WIEDZA
    1. Co trzeba wiedzieć o programie Outlook przed stworzeniem z niego podstawowego narzędzia zarządzania sobą w czasie.
    2. Terminologia i narzędzia w zarządzaniu sobą w czasie:
      1. Macierz Eisenhowera
      2. Reguła SMART
      3. Konteksty zadań
      4. Efekt piły
      5. Reguła Parkinsona
      6. Pożeracze czasu
  3. BLOK 3 – NARZĘDZIA
    1. Wspólne dostosowanie programu Outlook do wykorzystania w nim zdobytej wiedzy.
  4. BLOK 4 – PRAKTYKA
    1. Ćwiczenia na przykładowych e-mailach i zdaniach.
    2. Tips & Tricks.
    3. Synchronizacja ze smartfonem (w zależności od przyjętych w firmie standardów)

ZGŁOŚ CHĘĆ UDZIAŁU. Kliknij tutaj.